Strategisk og operationel kommunikation
Intersmil tilbyder både at udvikle og udføre din kommunikation. Måske har du ikke tid til at opdatere dit website? Måske savner I hænder til skriveopgaver i jeres virksomhed? Pressemeddelelser, artikler, appetizers på online sociale medier mv.
Måske har du brug for en kommunikationsstrategi eller få sparring på hvordan du henvender dig til en bestemt målgruppe eller få kortlagt hvilke målgrupper din kommunikation har, så du kan målrette den de rigtige kanaler. Har du brug for hjælp, tekstforfatning, sparring eller gode idéer til kommunikation? Så gød din have med Intersmils kommunikationsprodukter. Det vigtigste er, at kommunikere på en måde, der viser hvem du eller din virksomhed er.
Anderkende kommunikation - skriftligt og mundtligt
Intersmil tilbyder også kurser i skriftlig og mundtlig kommunikation med fokus på anerkendelse i kommunikationen.
Hvis du kender og anerkender din læser, så er der større chance for at du kan formidle, så din modtager forstår dig og får dækket sit kommunikationsbehov.
På et kursus i anerkendende kommunikation går vi på opdagelse i sprogets muligheder og begrænsninger, der er nemlig stor forskel på, hvad der sker, når du begynder at bytte små ord ud enten i dit daglige sprog eller i dine tekster. Et eksempel: Hvis du siger, at lort flyver nedad, så har du skabt bestemte muligheder for at give og modtage opgaver på i din virksomhed, ligesom du har skabt bestemte muligheder for at lede medarbejdere og blive ledet. Hvis du vælger at tale om forventningsafstemning og dialog om opgaver, har du skabt helt andre handlemuligheder for fordeling af opgaver og ledelse i virksomheden. Er du klar til at luge lidt ud i ukrudtet, der gemmer sig i dit sprogbrug? Så overvej at lære mere om anerkendende kommunikation.